čtvrtek 2. října 2008

Jak staví firma EcoThermHaus, s.r.o.

Zdravím,
chtěl bych se na této stránce zabývat zkušenostmi se stavební firmou EcoThermHaus, s.r.o., kterou zastupuje jako jednatel ve věcech smluvních i technických pan Ivo Kudělka.

V roce 2006 jsem se rozhodl stavět rodinný dům. Po několikatýdenním prohledávání vhodných lokalit jsem objevil tu "pravou". Cenově velmi přijatelná s velice slušnou dostupností do Ostravy. Na obecním úřadě mě informovali, že se jedná o plochu určenou k individuální zástavbě, takže jsem daný pozemek koupil. Po koupi pozemku jsem začal porovnávat jednotlivé typy rodinných domů, porovnávat jednotlivé typy mezi jednotlivými stavebními firmami a v neposlední řadě i cenovou nabídku a služby jednotlivých firem za provedení stavby.
Mezi porovnávanými firmami byl i EcoThermHaus, s.r.o. z Kopřivnice, kterou jsem si v lednu 2007 vybral jako "VÍTĚZNOU" firmu na vybudování mého rodinného domu. Po několika jednáních s jednatelem Ivo Kudělkou jsme 24.3.2007 podepsali Smlouvu o uzavření budoucí smlouvy o dílo. Při podpisu této smlouvy mi byla předána k uhrazení zálohová faktura na částku 50.000Kč. Dle čl. III. odst. 3 mi měl být do 30 dnů od uhrazení zmiňované částky 50.000 Kč předán navržený projekt stavby ve formě kompletní projektové dokumentace pro stavební řízení vč. projektů vypracovaných technologií domu s detailními výpočty topných sestav s vazbou na projekt tepelné charakteristiky domu, technického popisu celé stavby, kalkulací a rámcovým termínovým harmonogramem reallizace díla.

Bohužel se tak nestalo. Projektovou dokumentaci jsem obdržel od pana Kudělky až v polovině září 2008 a s chybami ve výkresech, pod které se podepsal autorizovaný inženýr pro pozemní stavby.

Přikládám pár fotek, aby bylo vidět současný stav na stavbě, za kterou jsem zaplatil 1.152.832Kč.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Dobry den,
Jen nahodou jsem nyni narazila na vas clanek o stavbe s panem Kudelkou. Ja se ozyvam z Norska kde ziju. Meli jsme rozjetu spolupraci s p. Kudelkou a jeho firmou, ale ta skoncila fiaskem a my na ni stratili nekolik desitek tisic norskych korun. To uz bylo asi v r. 2006. My na ne poslali inkaso ale bylo nam sdeleno, ze je tato firma Eco Therm Haus sro. jiz u soudu a ze je bankrot. Ted ale s hruzou zjistuji, ze tomu tak asi nebylo a tento pan klidne pokracuje dal ve svych spatnych cinech. Doufam, ze se nekomu podari toto zastavit!! Preji vam v tom hodne stesti. A pokud byste od nas potrebovali vyjadreni o nasich problemech v pripade soudu, rada jej poskytnu. Zdravi Yvona Holbeinova, Norsko.

Kasperčík řekl(a)...

Paní Holbeinová, můžu Vám oznámit, že se po několika odložení hlavního líčení podařilo předvolat OBŽALOVANÉHO Ivo Kudělku k soudu v Novém Jičíně. Trvalo to, ale první malý krůček tu již je. Bohužel opravdu jen malý, protože i když bylo podáno cca 17 trestních oznámení od různých poškozených jak na Ivo Kudělku, tak i na jeho syna Aleše, tak v projednávaném sporu je zahrnuto jen 6 poškozených. Státní zástupce dokonce prý "zakázal" vyšetřování Aleše, aby nebylo překvalifikování trestného činu se sazbou 5-8let na sazbu 8-12 ne-li vyšší, jelikož by se již jednalo o spoluúčast na trestném činu.
Pokud máte zájem podat trestní oznámení na pana Kudělku, jsem ochoten Vám zaslat své trestní oznámení jako mustr. Můj mail je pavelkaspercik@gmail.com.